Zmiana banku to element optymalizacji procesów finansowych i nie wpłynie na jakość ani warunki świadczonych usług. Wszystkie numery rachunków nadal będą indywidualne, a końcówki numerów kont się nie zmieniają, co znacząco ułatwia klientom weryfikację.
Płynne przejście i czas na dostosowanie
Nowy numer rachunku będzie widoczny na fakturach wystawionych od 1 lipca 2025 r. Jednocześnie Geckonet pozostawia dotychczasowe rachunki aktywne przynajmniej do końca 2025 roku, aby każdy klient miał czas na aktualizację danych płatniczych - np. w przypadku zleceń stałych lub polecenia zapłaty.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Informacje o nowym rachunku bankowym będą przekazywane wielokanałowo - poprzez faktury, wiadomości e-mail z oficjalnych adresów (m.in. info@geckonet.pl), Panel Klienta, SMS oraz stronę internetową www.geckonet.pl. Operator uczula klientów, by zachowali czujność i nie reagowali na wiadomości przesyłane z nieoficjalnych źródeł.
Informacja o zmianie numeru konta znajduje się na stronie operatora, w artykule Zmiana numeru rachunku bankowego - ważna informacja dla naszych klientów.